diumenge, 30 de maig del 2021

LLARGMETRATGE: "Buddy Games" (2019)

Alerta (spoiler alert)! Puc estar revelant detalls que malmetin el gaudi de l'obra... o no.

FITXA: https://www.imdb.com/title/tt7070818/

DURADA: 97 minuts (Crèdits: 4 minuts).

PUNTUACIÓ SUBJECTIVA: 55 (sobre 100).

MILLOR:
- Les proves de la gimcana.

PITJOR:
- L'enfrontament del Shelly amb el nan, el Jeff Gulka, i del Durfy, encarnat en el Dax Shepard, amb la llúdria/esquirol.

NOTES:
1. Al llarg dels primers 3 minuts dels títols de crèdit, es veuen preses falses.
2. Rodada l'estiu del 2017 a Vancouver, Canadà.
3. La idea s'inspira en els jocs entre amics que celebra en Josh Duhamel, el director, des de fa 20 anys.
4. El Dan Bakkedahl, que interpreta el Shelly, va fer-se mal a la cama en el tobogan d'aigua i va haver de moure's amb crosses bona part del rodatge.

COMENTARI: M'esperava, més o menys, el que m'ha ofert: grolleria, sordidesa, escatologia, una germania de capsigranys fent animalades. I he de reconèixer que he rigut amb l'escena del laxant a la pista de ball; sobretot, amb el James Roday Rodriguez, fent del Zane. Els paios em semblen una banda d'impresentables indesitjables però qui sóc jo per jutjar les afinitats de cadascú? El joc/prova final m'ha decebut bastant i, després, l'aparició de l'Olivia Munn, que fa el paper de la Tiffany, engegant guitzes de kung-fu queda massa postís (la situació en si tampoc fa gràcia). Resumint, es tracta d'una porqueria que m'he empassat amb coneixement de causa.

EN UN MOT: Fidel.

PAÍS:           EUA, CANADÀ.
INTERÈS:        MALAMENT.
RITME:          REGULAR.
ELABORACIÓ:     BÉ.
TÈCNICA:        BÉ.
DENSITAT:       BÉ.
ORIGINALITAT:   MALAMENT.
INTÈRPRETS:     BÉ.
COMPRENSIÓ:     BÉ.


Perdoneu per la meva ignorància!