dimecres, 23 de juny del 2021

SÈRIE: "Love - Temporada 1a" (2016)

Alerta (spoiler alert)! Puc estar revelant detalls que malmetin el gaudi de l'obra... o no.

FITXA: https://www.imdb.com/title/tt4061080/episodes?season=1

DURADA: 329 minuts (Crèdits: 17 minuts).

PUNTUACIÓ SUBJECTIVA: 60 (sobre 100).

MILLOR:
- Quan el Gus Cruikshank, interpretat pel Paul Rust, canvia la pesseta en el 5è capítol, "The Date".

PITJOR:
- Les trobades a casa del Gus per posar música als títols de les pel·lícules; com en el 4t episodi, "Party in the Hills", amb "The Perfect Storm", del 2000, dirigida pel Wolfgang Petersen, o en el 8è capítol, "Closing Title Song", amb "Carlito's Way", a càrrec del Brian De Palma, estrenada el 1993.

NOTES:
1. Originalment, Netflix va encarregar dues temporades de la sèrie; aquesta primera, de 10 capítols.
2. La segona temporada va estrenar-se el 10 de març del 2017 i la tercera, la darrera, va ser oferta des del 9 de març del 2018; totalitzant, 34 episodis.
3. L'Iris Apatow, que fa de l'Arya Hopkins, es la filla del co-creador i co-productor, el Judd Apatow.
4. Els Mar Vista Studios, on treballa el Gus, són, en realitat, els Sony Pictures Studios, a Culver City, a l'estat de Califòrnia dels EUA.

COMENTARI: Si més no, m'ha fet recordar aquella visita llampec a Los Angeles que vaig efectuar durant la tardor del 2012 i, sobretot, el vol de tornada cap a Europa en el que vaig coincidir amb una escocesa bohèmia a qui li vaig explicar la meva intenció (mai materialitzada fins ara) de programar una aplicació per a telèfon mòbil per entrenar els cunnilingus. En fi... Un detall clau per mi en això que s'anomena "rom-com", o comèdia d'amors, és que els protagonistes no facin gaire fàstic. Aquí, tant el personatge de la Mickey Dobbs, l'abstèmia Gillian Jacobs, com el del Gus Cruikshank, em provoquen certa repulsa. Un tema important, també, és que existeixi la part còmica, que jo no he sabut trobar per enlloc. De fet, tinc la sensació que predominen el drama i les situacions incòmodes, més que altra cosa. De manera que podria resumir la qüestió en que no he connectat amb la sèrie. D'acord, puc dir que la Claudia O'Doherty, el paper de la Bertie Bauer, va encisar-me des del primer moment, m'ha semblat adorable. Ah! I el logo animat que surt al principi dels capítols, la raó per la qual vaig interessar-me pel programa. Menys és res.

EN UN MOT: Enganyosa.

PAÍS:           EUA.
INTERÈS:        REGULAR.
RITME:          REGULAR.
ELABORACIÓ:     BÉ.
TÈCNICA:        BÉ.
DENSITAT:       BÉ.
ORIGINALITAT:   REGULAR.
INTÈRPRETS:     BÉ.
COMPRENSIÓ:     BÉ.


Perdoneu per la meva ignorància!