dissabte, 10 d’abril del 2021

LLARGMETRATGE: "Love, Guaranteed" (2020)

Alerta (spoiler alert)! Puc estar revelant detalls que malmetin el gaudi de l'obra... o no.

FITXA: https://www.imdb.com/title/tt11100856/

DURADA: 90 minuts (Crèdits: 5 minuts).

PUNTUACIÓ SUBJECTIVA: 61 (sobre 100).

MILLOR:
- Els perfils i els malnoms de les cites amb qui es troba el Nick Evans, interpretat pel Damon Wayans Jr.

PITJOR:
- El moment en el que la Rachael Leigh Cook, que fa de la Susan Whitaker, es posa a plorar en engegar el seu vehicle i que comenci a sonar la versió del 1987 de Tiffany de la cançó de Tommy James and the Shondells anomenada "I Think We're Alone Now".

NOTES:
1. La idea deriva del litigi real contra la Molson Coors Beverage Company, que anunciava que la seva cervesa s'elaborava utilitzant aigua pura de les Rocky Mountains.
2. Encara que figura Seattle, dels EUA, el rodatge va portar-se a terme en 22 dies a Vancouver, al Canadà, cap el final del 2019.
3. Incorporar la Heather Graham per a que s'encarregués del paper de la Tamara Taylor va ser una idea del director, en Mark Steven Johnson, doncs sabia que l'actriu era al mateix Vancouver filmant per a la sèrie desenvolupada pel Josh Boone i el Benjamin Cavell, "The Stand", durant les dates del rodatge.
4. El cotxe de l'advocada és un Volkswagen Karmann Ghia del 1972.
5. En la seqüència dels títols de crèdit, es mostren instantànies d'alguns personatges.

COMENTARI: Ara em ve a la memòria quan em van suspendre el compte d'eHarmony perquè vaig utilitzar la paraula "dosi" en el meu perfil. Entenc el control però s'ha de ser molt cretí per confondre "dosi de simpatia i bon humor" amb cap oferta relacionada amb drogues. A mi no m'han funcionat mai ni Match, ni Tinder, ni Plenty of Fish, ni OKCupid, ni històries per l'estil. Potser, per això he trobat suggeridor l'argument. El final ingènuament feliç no me l'empasso i, de fet, l'actitud del paio em sembla força enutjosa. Malgrat tot, correcte; no m'esperava res millor.

EN UN MOT: Càndida.

Perdoneu per la meva ignorància!