diumenge, 4 d’abril del 2021

MIGMETRATGE: "Umibe no etoranze" (2020)

Alerta (spoiler alert)! Puc estar revelant detalls que malmetin el gaudi de l'obra... o no.

FITXA: https://www.imdb.com/title/tt11193002/

DURADA: 59 minuts (Crèdits: 4 minuts).

PUNTUACIÓ SUBJECTIVA: 58 (sobre 100).

MILLOR:
- L'estètica, els dibuixos i l'animació.
- El tema final, "Zokkon", interpretat pel grup Mono no Aware.

PITJOR:
- Les rebequeries i els estirabots del Mio Chibana, a qui posa veu el Yoshitsugu Matsuoka.

NOTES:
1. Es coneix, també, com "The Stranger by the Beach" i "L'étranger de la Plage".
2. Basat en el manga homònim desenvolupat per la Kanna Kii entre el 2013 i el 2014; la mateixa autora treballa en la seqüela "Harukaze no Etranger", igualment referida com "L'étranger du Zéphyr", des d'aleshores.
3. El material en el que es basa fou adaptat a un drama CD que va posar-se a la venda el 26 d'agost del 2016.
4. Forma part del shounen-ai, altrament, anomenat Boys' Love, que aborda relacions entre dos individus de sexe masculí.

COMENTARI: El vessant artístic plau força a la vista però la història és avorrida; he de reconèixer que m'ha fet perdre la paciència. I els personatges m'han resultat fastigosets, no perquè siguin homosexuals sinó per la seva actitud vacil·lant. Resumint, culpa meva, el gènere no m'agrada.

EN UN MOT: Buit.

Perdoneu per la meva ignorància!