dissabte, 28 de març del 2020

Notes d'un consumidor compulsiu d'audiovisual: "The Angry Birds Movie" (2016)

Alerta (spoiler alert)! Puc estar revelant detalls que malmetin el gaudi de l'obra... o no.

Fitxa: https://www.imdb.com/title/tt1985949/
Nota SUBJECTIVA: 77 (sobre 100).
Revisió: No la tornaré a veure.
Millor: L'atac al castell dels porcs verds.
Pitjor: La baralla del Red amb el Billy the Sign Board, el mòbil de benvinguda al niu de la Matilda.
Curiositat: Inspirada en el videojoc "Angry Birds" publicat el 2009 per Rovio Entertainment. Més de 350 milions de dòlars recaptats sobre un pressupost estimat de 73 milions.

Comentari:
Amb un munt de detalls ximples i poca-soltes però que m'han fet gràcia. No m'esperava res de bo i, certament, l'argument és gairebé un clixé. No obstant això, el guió és prou simpàtic per seduir a base de riures. També, estic segur, en un mal dia m'hauria fet ràbia. Efectiva.

Perdoneu per la meva ignorància!