dilluns, 2 de març del 2020

Notes d'un consumidor compulsiu d'audiovisual: "Kono Oto Tomare! - Part 1a" (Des del 6 d'abril al 29 de juny del 2019)

Alerta (spoiler alert)! Puc estar revelant detalls que malmetin el gaudi de l'obra... o no.

Fitxa: https://www.imdb.com/title/tt9886006/episodes?season=1
Nota SUBJECTIVA: 70 (sobre 100).
Revisió: No la tornaré a veure.
Millor: La composició de flashback i interpretació del capítol 5è, "Hibiki todoke Bokura no oto".
Pitjor: Queda un pèl massa emocional.
Curiositat: Basada en el manga homònim iniciat el 2012 per l'Amyuu Sakura. La segona part de l'anime va emetre's des del 5 d'octubre al 28 de desembre del 2019. En anglès, s'afegeix al títol "Sounds of life" o "Stop at this sound!".

Comentari:
Com no tinc ni formació ni oïda musical ni conec gens l'instrument, el koto, al final, tot plegat es converteix en un acte de fe recolzat en sensacions. I el que presenciem és un aprenentatge a base d'esforç i passió, no només dels genis amb talent innat sinó, també, dels negats amb perseverança; això els fa entranyables a ambdós. M'agrada quan expliquen detalls de les peces que interpreten o que escolten; no entenc res però m'entreté, em fascina. M'ha atrapat. Bonica.

Perdoneu per la meva ignorància!