diumenge, 27 de febrer del 2022

LLARGMETRATGE: "The Ice Age Adventures of Buck Wild" (2022)

Alerta (spoiler alert)! Puc estar revelant detalls que malmetin el gaudi de l'obra... o no.

FITXA: https://www.imdb.com/title/tt13634480/

DURADA: 81 minuts (Crèdits: 4 minuts).

PUNTUACIÓ SUBJECTIVA: 56 (sobre 100).

MILLOR:
- L'elenc de veus: en Simon Pegg, el Vincent Tong, l'Aaron Harris, en Utkarsh Ambudkar, la Justina Machado.

PITJOR:
- A pesar del títol, la història sembla més enfocada en el Crash i l'Eddie que no pas en el Buck.

NOTES:
1. Després dels primers 20 segons de títols de crèdit, es mostra una escena curta en el cau del Buckminster "Buck" Wild, a qui dóna veu el Simon Pegg.
2. És la seqüela del film del 2016, "Ice Age: Collision Course", dirigit pel Michael Thurmeier, i un derivat de la franquícia creada pel Michael J. Wilson, iniciada en 2002 amb la pel·lícula "Ice Age", a càrrec del Chris Wedge.
3. Originalment, va concebre's com una sèrie per a Disney+.
4. L'animació va contractar-se a l'estudi ubicat en la ciutat canadenca de Vancouver, Bardel Entertainment; però l'equip d'unes 80 persones que va participar en el procés va treballar en remot per culpa de la situació causada per la pandèmia de la COVID-19.

COMENTARI: Mea culpa. No estic 100% segur però crec que un cop vista la del 2006 del Carlos Saldanha, "Ice Age: The Meltdown", ja vaig decidir desistir d'esprémer més aquesta veta perquè no em motivava gens. De manera que no sé quin pot haver estat el motiu que m'ha portat a empassar-me aquesta 6à instància. Serà per alternatives... Segurament, allò que m'ha temptat ha estat el Simon Pegg. Sigui com sigui, fiasco. El vessant artístic no sembla gaire refinat i l'argument resulta un pèl massa ordinari. Llegeixo, a més, que uns quants personatges dels lliuraments anteriors són absents, sobretot, la Peaches i, per raons de drets d'autor, l'Scrat. Igualment, a mi, això tant m'era. Resumint, no paga la pena perdre el temps amb aquesta llufa.

EN UN MOT: Innecessària.

PAÍS:           EUA, CANADÀ.
INTERÈS:        MALAMENT.
RITME:          BÉ.
ELABORACIÓ:     REGULAR.
TÈCNICA:        REGULAR.
DENSITAT:       BÉ.
ORIGINALITAT:   MALAMENT.
INTÈRPRETS:     BÉ.
COMPRENSIÓ:     BÉ.


Perdoneu per la meva ignorància!