dissabte, 5 de setembre del 2020

LLARGMETRATGE: "Puromea" (2019)

Alerta (spoiler alert)! Puc estar revelant detalls que malmetin el gaudi de l'obra... o no.

FITXA: https://www.imdb.com/title/tt9116358/

DURADA: 111 minuts (Crèdits: 5 minuts).

PUNTUACIÓ SUBJECTIVA: 78 (sobre 100).

MILLOR:
- Els dissenys.
- El tema dels crèdits "Kouri ni Tojikomete" de Superfly.

PITJOR:
- La saturació i precipitació d'algunes escenes.

NOTES:
1. El títol internacional és "Promare".
2. Abans dels títols de crèdit es presenta una seqüència amb els personatges principals.
3. La producció del film va portar-se a terme durant més de quatre anys.
4. Compta amb dues preqüeles en forma de curtmetratge, "Galo-hen" i "Lio-hen", que es projectaven amb la pel·lícula.

COMENTARI: He de confessar que el bombardeig indiscriminat d'imatges plenes de detalls m'atabala (subtítols a banda). Si, a sobre, m'havia d'enfrontar a la típica brigada amb un fatxenda estúpid al capdavant, com convidaven a vaticinar els primers minuts de la pel·lícula, la cosa pintava ben magra. Afortunadament, aviat m'he pogut adaptar al ritme de tot plegat i he començat a gaudir de l'espectacle visual 3D a partir d'un argument clixé però prou assumible. M'ho he passat bé.

EN UN MOT: Frenètica.

Perdoneu per la meva ignorància!