dimarts, 13 de desembre del 2022

SÈRIE: "Dead to Me - Temporada 1a" (3 de maig de 2019)

Alerta (spoiler alert)! Puc estar revelant detalls que malmetin el gaudi de l'obra... o no.

FITXA: https://www.imdb.com/title/tt8064302/episodes?season=1

DURADA: 293 minuts (Crèdits: 20 minuts).

PUNTUACIÓ SUBJECTIVA: 59 (sobre 100).

MILLOR:
- La nena morbosa, la Shandy Adams, el paper a càrrec de l'Adora Soleil Bricher, del 6è capítol, "Oh My God".

PITJOR:
- El 5è episodi, "I've Gotta Get Away", que només serveix per presentar en Nick Prager, interpretat pel Brandon Scott.

NOTES:
1. La 2a temporada va estrenar-se el 8 de maig de 2020 i la 3a, el 17 de novembre del 2022; les tres són compostes per 10 capítols.
2. Com el personatge que encarna, la Jen Harding, la Christina Applegate va sotmetre's a una doble mastectomia; per altra banda, l'agost del 2021, anuncià que havia estat diagnosticada d'esclerosi múltiple.
3. El rodatge es va portar a terme entre l'1 d'octubre i el 19 de desembre de 2018 a indrets de l'estat nord-americà de Califòrnia, com ara Sherman Oaks, Laguna Beach o Los Angeles.

COMENTARI: No m'ha atrapat gaire; fins i tot, diria que se m'ha fet un xic feixuga. L'amistat de les dues dones i la situació, en general, em sembla una mica inversemblant, les rebequeries dels nens no m'interessen, la bel·ligerància de la protagonista, la Jen Harding, m'incomoda i el voleteig de la Judy Hale, encarnada per la Linda Cardellini, no em fa cap gràcia. Trobo que, mínim, li sobren 6 episodis. Cert que amb l'assumpte del blanqueig de capitals perpetrat per l'Steve Wood, en James Marsden, la història rep un petit impuls. Però no m'ha motivat prou per desitjar continuar mirant-me els següents lliuraments.

EN UN MOT: Dispersa.

PAÍS:           EUA.
INTERÈS:        REGULAR.
RITME:          REGULAR.
ELABORACIÓ:     BÉ.
TÈCNICA:        BÉ.
DENSITAT:       BÉ.
ORIGINALITAT:   REGULAR.
INTÈRPRETS:     BÉ.
COMPRENSIÓ:     BÉ.


Perdoneu per la meva ignorància!