dissabte, 25 de febrer del 2023

MONÒLEG: "Atsuko Okatsuka: The Intruder" (2022)

Alerta (spoiler alert)! Puc estar revelant detalls que malmetin el gaudi de l'obra... o no.

FITXA: https://www.imdb.com/title/tt21335620/

DURADA: 57 minuts (Crèdits: 1 minut).

PUNTUACIÓ SUBJECTIVA: 60 (sobre 100).

MILLOR:
- El consell que dóna la monologuista de gaudir de totes les parts de casa teva perquè les pagues totes.

PITJOR:
- El tros en el que l'Atsuko Okatsuka explica que la família li ofereix menjar i després li diuen que s'ha engreixat, que comença a repetir "Eat!" com boja.

NOTES:
1. Abans dels títols de crèdit, el marit i l'àvia de la còmica, en Ryan Harper Gray i la Ying-Hsi Li, respectivament, apareixen en l'escenari per saludar juntament amb l'artista.
2. En l'apartat d'"SPECIAL THANKS" dels crèdits, afegeix "& TO THE INTRUDER WHO CAME TO OUR HOUSE, WITHOUT YOU I WOULDN'T HAVE AN ARC".
3. Es va enregistrar en l'Elsewhere de Bushwick, Brooklyn, en la ciutat nord-americana de Nova York, l'11 d'octubre del 2022.

COMENTARI: Em sap greu, no em fa gràcia, la noia. M'atrau, això, sí; he tingut 1 hora per repassar-la de dalt a baix. Però trobo que grinyola quan força les expressions, com quan ploriqueja o s'enfada i es recrimina a si mateixa. Potser, eren els nervis de l'enregistrament; sembla que anava amb pinyó fix durant l'actuació. La qüestió és que les històries tampoc m'interessaven gaire. A mig espectacle, jo ja estava mirant l'hora. Tot i això, prou convencional. Fa el fet.

EN UN MOT: Insípid.

PAÍS:           EUA.
INTERÈS:        REGULAR.
RITME:          REGULAR.
ELABORACIÓ:     BÉ.
TÈCNICA:        BÉ.
DENSITAT:       BÉ.
ORIGINALITAT:   REGULAR.
INTÈRPRETS:     REGULAR.
COMPRENSIÓ:     BÉ.


Perdoneu per la meva ignorància!