dissabte, 6 de febrer del 2021

LLARGMETRATGE: "Sessomatto" (1973)

Alerta (spoiler alert)! Puc estar revelant detalls que malmetin el gaudi de l'obra... o no.

FITXA: https://www.imdb.com/title/tt0070669/

DURADA: 115 minuts (Crèdits: 1 minut).

PUNTUACIÓ SUBJECTIVA: 69 (sobre 100).

MILLOR:
- Els capítols "Viaggio di nozze" i "Torna piccina mia".
- La bellesa de la Laura Antonelli i la versatilitat del Giancarlo Giannini.

PITJOR:
- La història anomenada "Due cuori e una baracca".
- La durada de l'episodi "Un amore difficile".

NOTES:
1. El títol en anglès és "How Funny Can Sex Be?".
2. Està composta per 9 segments: "Signora, sono le otto", "Due cuori e una baracca", "Non è mai troppo tardi", "Viaggio di nozze", "Torna piccina mia", "Lavoratore italiano all'estero", "La vendetta", "Un amore difficile" i "L'ospite".

COMENTARI: Es tracta d'un format, l'antologia de relats, que m'agrada especialment tant per la diversitat com per la concisió que ofereix. No obstant això, m'he espantat una mica al començament perquè les dues primeres propostes m'han semblat fluixíssimes, fins i tot, per aquest tipus de pel·lícula lleugera i poca-solta. Aleshores he pensat que valdria només per veure-li els pits a la Laura Antonelli. Afortunadament, però, els següents contes m'han tornat les ganes i he acabat passant-ho força bé. M'he divertit.

EN UN MOT: Variada.

Perdoneu per la meva ignorància!