dissabte, 15 de gener del 2022

LLARGMETRATGE: "Good on Paper" (2021)

Alerta (spoiler alert)! Puc estar revelant detalls que malmetin el gaudi de l'obra... o no.

FITXA: https://www.imdb.com/title/tt8231668/

DURADA: 93 minuts (Crèdits: 3 minuts).

PUNTUACIÓ SUBJECTIVA: 48 (sobre 100).

MILLOR:
- Els fragments de monòleg real de l'Iliza Shlesinger.

PITJOR:
- La discussió de cap el final entre l'Andrea Singer i la Margot, interpretades per l'Iliza Shlesinger i la Margaret Cho, respectivament.

NOTES:
1. Està basada en una experiència real de la protagonista que, en 2015, la humorista va convertir en una peça còmica anomenada "Lying Brian", la qual s'emetria en el programa "This Is Not Happening" de Comedy Central.
2. El gruix del rodatge es va portar a terme entre novembre i desembre del 2019 a l'estat nord-americà de Califòrnia.

COMENTARI: Quelcom grinyola entre la imatge d'espavilada que projecta la noia i la rifada que es marca el paio que se la lliga. No sé, passada mitja hora de pel·lícula m'ha deixat d'interessar l'anècdota. Sobretot, perquè ja l'havia escoltada fa uns quants anys en un clip del youtube https://youtu.be/IGCQV48dSf4, quan em dedicava a explorar la plataforma a la recerca de bons monologuistes. Si més no, ella, la Shlesinger, té carisma; o, potser, em cega la luxúria. El cas és que no em fa gaire gràcia. La Beth Dover, que encarna la Leslie, també em sedueix bastant. En fi, que, malgrat la rivalitat amb la Serrena Halstead, el paper de la Rebecca Rittenhouse, i l'esforç desesperat del judici la funció se m'ha fet avorrida i feixuga.

EN UN MOT: Diluïda.

PAÍS:           EUA.
INTERÈS:        MALAMENT.
RITME:          REGULAR.
ELABORACIÓ:     BÉ.
TÈCNICA:        BÉ.
DENSITAT:       BÉ.
ORIGINALITAT:   MALAMENT.
INTÈRPRETS:     BÉ.
COMPRENSIÓ:     BÉ.


Perdoneu per la meva ignorància!