dissabte, 20 d’agost del 2022

LLARGMETRATGE: "No Exit" (2022)

Alerta (spoiler alert)! Puc estar revelant detalls que malmetin el gaudi de l'obra... o no.

FITXA: https://www.imdb.com/title/tt7550014/

DURADA: 95 minuts (Crèdits: 5 minuts).

PUNTUACIÓ SUBJECTIVA: 51 (sobre 100).

MILLOR:
- L'instant en el que la Darby Thorne, interpretada per l'Havana Rose Liu, esnifa la dosi de cocaïna que ha estat evitant fins aleshores per tal de tenir l'esma de desclavar-se el canell de la paret.

PITJOR:
- El clau al cap d'en Lars, encarnat pel David Rysdahl, i el desenllaç del mateix.

NOTES:
1. Està basada en la novel·la homònima del 2017 escrita pel Taylor Adams.
2. Va filmar-se en un estudi d'Auckland, a Nova Zelanda, al llarg de 40 dies.

COMENTARI: Em sembla perfecte que l'heroïna sigui una drogoaddicta amb drama familiar però la resta d'elements del film em fa la impressió de refregit de clixés barats. La veritat és que m'esperava certa astúcia, una mica d'enginy, subtilesa en el desenvolupament. En lloc d'això m'he trobat dues descobertes sobtades molt poc sofisticades i una resolució ordinària. Cal reconèixer, si més no, que els ulls de la protagonista són pertorbadors.

EN UN MOT: Bunyol.

PAÍS:           EUA.
INTERÈS:        MALAMENT.
RITME:          BÉ.
ELABORACIÓ:     REGULAR.
TÈCNICA:        BÉ.
DENSITAT:       BÉ.
ORIGINALITAT:   MALAMENT.
INTÈRPRETS:     BÉ.
COMPRENSIÓ:     BÉ.


Perdoneu per la meva ignorància!