dilluns, 10 de febrer del 2020

Notes d'un consumidor compulsiu d'audiovisual: "One-Punch Man" (del 4 d'octubre al 20 de desembre del 2015)

Alerta (spoiler alert)! Puc estar revelant detalls que malmetin el gaudi de l'obra... o no.

Fitxa: https://www.imdb.com/title/tt4508902/episodes?season=1
Nota SUBJECTIVA: 58 (sobre 100).
Revisió: No la tornaré a veure; i no em sap cap greu ignorar la segona temporada o la resta de material de la franquícia.
Millor: De seguida, sense preàmbuls, el Saitama s'infiltra en la nau dels lladres de la matèria negra
Pitjor: La mesquinesa barroera dels herois de rang alt.
Curiositat: Basada en el còmic en línia homònim creat per l'ONE i publicat a nitosha.net a principis del 2009; del qual va fer-se una adaptació en manga digital, iniciada el 2012, il·lustrada pel Yusuke Murata. Consta de dotze capítols. Se n'ha fet una segona temporada del mateix nombre d'episodis, emesa del 9 d'abril al 2 de juliol del 2019. També, s'han desenvolupat cinc especials per aquest segon lliurament. A part, sis OVA's, el darrer, titulat "Fukanoo-sugiru Satsujin Jiken", emès el 31 de maig del 2016. Per altra banda, compta amb joc de consola i de telèfon.

Comentari:
He de confessar que el gènere dels super-herois no m'apassiona. Aleshores, per què he vist la sèrie? Me la van recomanar. Dit això, reconec que tècnicament i artísticament és bastant correcta. En altra època de la meva vida, potser, m'hi podria haver aficionat, per vici. No obstant, el toc suposadament humorístic a mi, ara, no em fa gràcia. I l'argument, almenys, en aquesta primera tongada resulta més aviat discret i previsible. Sobrevalorada.

Perdoneu per la meva ignorància!