divendres, 18 de gener del 2019

Notes d'un consumidor compulsiu d'audiovisual: "Gekijouban Shingeki no kyojin Zenpen: Guren no yumiya" (2014)

Alerta (spoiler alert)! Puc estar revelant detalls que malmetin el gaudi de l'obra... o no.

Fitxa: https://www.imdb.com/title/tt3646944/
Nota SUBJECTIVA: 55 (sobre 100).
Revisió: No la tornaré a veure, ni veuré les continuacions.
Millor: La reacció davant el tros de carn robat.
Pitjor: Els plors, els planys i els rampells infantils.
Curiositat: Cobreix els tretze primers episodis de l'adaptació en sèrie anime del manga creat el 2009 pel Hajime Isayama, titulat "Shingeki no Kyojin". Altre material inspirat en el món desenvolupat per l'artista inclou novel·les, videojocs i pel·lícules d'actors en viu. La recopilació del 2015 anomenada "Gekijouban Shingeki no Kyojin Kouhen: Jiyuu no tsubasa", resumeix la resta de la primera temporada de la sèrie d'anime. El 12 de juny del 2015, el ministeri de cultura xinès va incloure aquest a una llista de títols d'anime i manga prohibits a la Xina.

Comentari:
Per començar, el protagonista m'ha semblat repel·lent. Després, em fa l'efecte que hi ha cert problema de continuïtat; en saber que era una recopilació d'episodis m'ha encaixat aquesta sensació. La manera de moure's a l'estil Spiderman/Tarzan tampoc m'ha emocionat. La veritat és que la premissa no m'ha captivat i a mig camí ja m'havia perdut. Farragosa.

Perdoneu per la meva ignorància!