dissabte, 26 de desembre del 2015

Notes d'un consumidor compulsiu d'audiovisual: "21" (2008)

Alerta (spoiler alert)! Puc estar revelant detalls que malmetin el gaudi de l'obra... o no.

Fitxa: http://www.imdb.com/title/tt0478087/
Nota SUBJECTIVA: 39 (sobre 100).
Revisió: No la tornaré a veure.
Millor: L'escena de picabaralla entre el Ben i el Fisher a la taula de joc. El moment en el que la Jill sedueix el Ben al club.
Pitjor: L'instant a l'aeroport en el que l'agent de seguretat crida l'atenció el Ben, quan s'està descuidant la bossa. El fet que guardi 315K dòlars al sostre fals de la seva habitació.
Curiositat: Es basa en el llibre titulat "Bringing Down the House: The Inside Story of Six M.I.T. Students Who Took Vegas for Millions" publicat el 2003 i escrit per en Ben Mezrich, que alhora s'inspira en fets reals ocorreguts a principis dels 90's. 

Comentari:
No m'ha enganxat; potser pel poc carisma del protagonista, el Jim Sturgess, o del personatge que interpreta, potser perquè la història m'interessava menys del que em pensava. No diré que m'ha avorrit, però tampoc m'ha entretingut gaire. Prescindible.

Perdoneu per la meva ignorància!